måndag, oktober 29, 2007

Moving on Up!

Från och med idag tillhör jag (och ett helt gäng andra grymma skribenter) redaktionen för eminenta TV- och filmbloggen Weird Science. Gissa om jag ville offentliggöra det samma sekund när jättebloggen (jämfört med mina läsarsiffror i alla fall) kontaktade mig, smickrade fåfängan och sedan drämde till med det fetaste erbjudandet (triljarder läsare! Bildbyline!), men hemligt hemligt är det som gäller när man kommer upp i the big league. Om livet vore en film med Mark Wahlberg skulle jag nu ha ca tre månader på mig innan jag är en bitter kokainist vars liv rasar samman och jag inte har någon att dela mina bloggmiljoner med (å andra sidan kan jag bli en känslig grungetrubadur om några år, så det kanske inte är så farligt).

Var var jag? Jo: Rent praktiskt innebär det hela att jag kommer att posta allt TV- och filmrelaterat där, medan allt det andra, spårlösa, hamnar här på Roleplaying is so Gay - Vad gäller min tuffa journalistik i gråzonen film/trams, typ Oscarlistorna, får vi se hur det blir.

En sista stackars TV-bevakning ska jag peta in här (det gravt försenade Pinsamt men Njutbart-inlägget om Bones), men sedan är det slut och dags att packa TV-väskan. Ni följer väl med?

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Sascha Petrosevitch said...

Ja. Jag följer med. Grattis till dig!

2:12 em  
Blogger Teresa said...

Nice :)

2:17 em  
Blogger Conan said...

Haha! "gråzonen film/trams" - det är ju den allra bästa zonen.

10:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home