torsdag, maj 24, 2007

Mer press för Josef

Nu blir det ett sånt där inlägg som bara är intressant om man gillar TV-spel, grafisk design eller känner mig personligen, men det är bara att bita ihop :)

Josef/Jigsaw, en av mina många bröder, är förutom Sveriges fightingspelsorakel (jag tröttnar aldrig på det där, scrolla neråt i det länkade inlägget för förklaring) också en av eldsjälarna bakom remaken av klassiska Segaspelen Streets of Rage och blev i egenskap av grafisk designer på projektet intervjuad av brittiska Retro Gamer för ett tag sedan. Tidningen finns inte online, men en annan bror har gjort sig besväret att scanna in artikeln för den som vill läsa: sida 1, 2, 3 och 4. Enjoy!

Etiketter: , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!
Ville egentligen bara tacka för att du kom och såg mig i fredags. Det hade varit fan så najs att hinna snacka efteråt, men men. det får bli en annan gång. Du kan väl ge heads up när du komer nästa gång =)

kram pårej!

10:01 em  
Anonymous Anonym said...

En skojig blogg du skriver, tar och bokmärker den jag :)

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home