torsdag, mars 08, 2007

Bloggkull

Klart jag inte kan banga när jag blir inbjuden...


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har svårt att lita på människor som inte varit mobbade/next to mobbade i grundskolan.

2. Jag är inte bara beroende av datorpatiens, utan dessutom osedvanligt skicklig på det.

3. Jag måste ha min dator uppsorterad in i minsta fil om jag inte ska få ångest. Däremot klarar jag inte ens av att organisera mina strumpor, än mindre min lägenhet, i verkligheten - och det lider jag inte speciellt av.

4. År 2001 fick jag ett pris för att jag var den enskilda person som gick mest på SF bio i Västerås. Priset bestod av två fribiljetter och en DVD-utgåva av Blow med Johnny Depp.

5. Den första låt jag skrev var en mycket allvarligt menad psalm (jag var varmt religiös som barn).

6. Jag har samma födelsedag som skådisen Stockard Channing, mest känd som president Bartlets fru i Vita Huset eller Rizzo i Grease, beroende vad man har för popkulturell inrikting.

Take it away... Marta, Johannes, Emma, Josef, Ania & Björn

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

läste det som bloggknull först. gudars vad mitt intresse tvärdog när jag begrep vad det handlade om.

7:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home