onsdag, mars 28, 2007

Bästa sponsringen ever

Ok, jag vet att jag har semester, men jag råkade snubbla över något som var för bra för att hålla för mig själv. NBC's Andy Barkersida har i likhet med de flesta andra en massa reklambanners, reklamfilmsnuttar man måste titta på innan man får se något riktigt videoinnehåll osv osv. Det fina i kråksången är vem man fångat in som sponsor - jag var tvungen att titta två gånger för att bestämma mig för om det var riktig reklam eller fiktion. Way to go NBC på att haja vad som är bra med sina TV-serier!

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Blogger lisa said...

Helt OT men ändå:

Hej!
Ah, bloggarna är det nya 1maj-demonstrations-minglet, man hittar människor man tappat bort, och blir glad och uppdaterad. Hoppas allt är bra med dig nuförtiden. Nu ska jag läsa resten också.
Mvh Lisa

3:41 em  
Blogger lisa said...

Så. Nu har jag läst hela. Shit vilken bra blogg du har. Du skriver de där inläggen jag själv är för lat för att skriva. Fint.

(Fast du kanske inte har någon som helst aning om vem jag är. Där fick du något att bita i)

7:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home